دانلود آهنگ جدید پازل بند

دانلود تمام آهنگ های پازل بند

دانلود آهنگ جدید پازل بند

دانلود تمام آهنگ های پازل بند

  • ۰
  • ۰

دانلود ریمیکس آهنگ جاده با صدای پازل بند

دانلود ریمیکس آهنگ جاده با صدای پازل بند

دانلود آهنگ با کیفیت 128 / 320

Puzzle Band - Jaddeh

. . . . . .

متن آهنگ جاده پازل بند

برو برو نمیبخشه دلم تورو که غریبه شدی تو هم بزن زیر حرفات

برو برو بذار دور بشم از هوات پره آخر گریه میکنم واسه چشمات

جاده پای پیاده منم و آخر خط های دوستی ساده

اشکام نمیشه پنهون دوباره بغضمو میشکنه نم نم بارون

قلبم میگه نه این بار بذار بره

برو نمیشن ابرا دوباره من تک و تنها میرم لب دریا

بی عشق همه چی سرده نمیمونه اونی که منو دیوونه کرده

قلبم میگه نه این بار بذار بره

******

متن آهنگ جدید جاده با صدای پازل بند

******

بخاطر تو این همه خاطره دل من ته قصمون رسید ته دنیا

برو برو کسی دردمو حس نکرد دیگه هیچ موقع بر نگرد به این دل تنها

جاده پای پیاده منم و آخر خط های دوستی ساده

اشکام نمیشه پنهون دوباره بغضمو میشکنه نم نم بارون

قلبم میگه نه این بار بذار بره

برو نمیشن ابرا دوباره من تک و تنها میرم لب دریا

بی عشق همه چی سرده نمیمونه اونی که منو دیوونه کرده

قلبم میگه نه این بار بذار بره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی