دانلود آهنگ جدید پازل بند

دانلود تمام آهنگ های پازل بند

دانلود آهنگ جدید پازل بند

دانلود تمام آهنگ های پازل بند

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام مغرور و عاشق
Download New Music By Puzzle Band Called Maghrooro Ashegh



دانلود آهنگ با کیفیت 128/320


متن آهنگ مغرور و عاشق پازل بند

Giram Rage Khab To Tooye Dastashe

گیرم رگ خواب تو تووی دستاشه

Giram Messe Man Bash Maghror O Ashegh

گیرم مثه من باشه مغرور و عاشق

Giram Messe Harfashe Giram Dooset Dare

گیرم مثه حرفاشه گیرم دوست داره

Andazeye Khodam Ke Asheghet Shodam

اندازه خودم که عاشقت شدم

ای داد بی داد آره باز اون لحظه رو یادت میاد

چشماتو بستی چشمامو یادت بیاد

اگه حتی نخوای دیگه هرکی بگه عشق منو یادت بیاد

من از قلبم تورو خط زدم راحت برو

دیوونه بازیه من بد عادت کرد تورو

بد دوست دارم ولی کم نمیارم تورو

من از قلبم تورو خط زدم راحت برو

دیوونه بازیه من بد عادت کرد تورو

بد دوست دارم ولی کم نمیارم تورو

******

متن آهنگ جدید مغرور و عاشق با صدای پازل بند

******

Misham Messe Parvane Par Mizanamo

میشم مثه پروانه پر میزنمو

Miram Dige Harja Ke Mano Mifahmano

میرم دیگه هرجا که منو میفهمنو

Miram Vase Harfaye Talkhi Ke Dard Dare

میرم واسه حرفای تلخی که درد داره

Mifahmamet Are Bi Rahme Khatere

میفهممت آره بی رحمه خاطره

ای داد بی داد آره باز اون لحظه رو یادت میاد

چشماتو بستی چشمامو یادت بیاد

اگه حتی نخوای دیگه هرکی بگه عشق منو یادت بیاد

من از قلبم تورو خط زدم راحت برو

دیوونه بازیه من بد عادت کرد تورو

بد دوست دارم ولی کم نمیارم تورو

من از قلبم تورو خط زدم راحت برو

دیوونه بازیه من بد عادت کرد تورو

بد دوست دارم ولی کم نمیارم تورو

. . . . . .

دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام مغرور و عاشق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی